tisdag 8 oktober 2013

Hipp hipp hurra för min älskling idag!

 
Idag fyller min älskling, sambo, min pojkvän sedan 17 år tillbaka och mina pojkars pappa 45 år!
Vi firar inte sådär jättemycket varandras födelsedagar längre. Det viktigaste är att barnen blir firade och då får man prioritera med födelsedagspresenter och kalas varje år för barnens skull tycker vi.
Men i år fyller han 45 år plus att förra året när jag fick min bröstcancer diagnos så var det inte på topp här hemma alls att göra någonting för oss vuxna när vi fyllde år. Jag vet att vi firade äldsta killen då han fyllde 10 år men det är knappt att jag kommer ihåg. Men så är det och det är ok.
(kan bara tillägga här att jag mår BRA nu och de har fått bort all äcklig cancer och att allt ser bra ut!)
 
Jag kände inte för att göra något kort till honom.
Det blev en stor tag!
Det är vi 3 knas i ramen.....humor måste man ha!
Magnolia stämpeln med lilla Edwin som spelar fotboll var helt perfekt till detta!
Han har spelat fotboll själv i många år och sedan 5 år tillbaka är han tränare och ledare för pojkarnas fotboll och målvaktsträning. Ser ni vad det står på hans tröja? BSK såklart!





Här ser man bättre vad det står på tröjan, BSK. Jag skrev dit det med en glitter pensel som heter "Wink of Stella Brush" från Memory System. Den finns inte i Sverige utan jag köpte den hos SimonSaysStamp i USA. Du hittar den HÄR.
 

Siffer stickersen 45 är från Panduro. 

Har även använt mig av baksidan på tagen!
Jag färgade in den med samma färger som framsidan och satte dit ett litet kuvert eller vad man ska kalla det. Det är en die från Tim Holtz som heter "Pocket Envelope". Den finns att köpa här i Sverige! ;) Jag färgade även in den i lite olika distress pads färger (men det blev inte det snyggaste det ser jag nu så här i efterskott men jaja...) och satte dit den med dubbelhäftande tejp.
Bokstäverna som ni ser och som jag även har på framsidan är små färdiga stickers från BasicGrey. Jag har tagit lite Glossy Accent på dom.


Tanken är då att han ska öppna denna! ;)
I det lilla kuvertet ska vi lägga ett presentkort så att han kan gå och köpa sig lite nya kläder.


Inga kommentarer: